لزوم به سرانجام رسیدن طرح های نیمه تمام در فارس

آیت الله رئیسی گفت: تا زمانی که پروژه های نیمه کاره در فارس به اتمام نرسیده نباید به شروع طرح های جدید پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» امشب (پنج شنبه ۲۲ مهر) در جلسه شورای اداری در استانداری فارس با تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان و استاندار فارس و اصحاب رسانه گفت: از ضرورت های استان فارس با سفر وزیران و اعضای هیئت دولت و مسئولان استانی در این سفر با خبر شده ایم که رفع آنها در اولویت دولت قرار خواهد گرفت.

رئیس جمهوری افزود: جلساتی با مسئولان نهادها و وزرا برای بررسی این مشکلات و راه چاره برای رفع آنها متعاقبا تشکیل خواهد شد و ابعاد قضیه بررسی می شود تا اعتبارات لازم به هر بخش اختصاص داده شود.

وی اضافه کرد: سفرهای استانی در واقع حضور در صحنه دارد و مورد پیگیری های بعدی قرار خواهد گرفت و استانداران و مدیران نیز نیازها و مشکلات خود را مطرح می کنند که مورد رسیدگی قرار می گیرد‌.

رئیس جمهوری تصریح کرد: جلسه ما تنها به وزرا محدود نمی شود بلکه مجموعه نظام و خدمتگزاران حکومت به بررسی نیازهای استان ها می پردازند تا تصویب بودجه و مصوباتی به ویژه برای طرح های نیمه تمام در استان در نظر گرفته شود.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: تا پروژه های نیمه تمام در فارس به سرانجام نرسد نباید در پی ایجاد و آغاز پروژه های جدید رفت و کارهای نیمه کاره در تمام حوزه ها باید به سرانجام برسد.
 

کد خبر 1104992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha