لزوم اقدام جدی گروه‌های جهادی برای محرومیت‌زدایی در بخش الوارگرمسیری

موسوی گفت: اقدام جدی گروه‌های جهادی برای محرومیت‌زدایی در بخش الوارگرمسیری ضرورت دارد که انتظار می‌رود مسئولان هم این گروه‌ها را همراهی کنند.

«سید عطاءالله موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از برگزاری پویش «همکلاسی مهربان» توسط حوزه بسیج دانش‌آموزی بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک و حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی خبر داد و اظهار کرد: در این راستا و با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، توزیع بیش از ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار صورت می‌گیرد.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه مردم بخش الوارگرمسیری همواره پای کار و انقلابی بوده‌اند و شهدای گرانقدر و جوانان عزیزی تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند افزود: این بخش، سرشار از جوانان مومن، با استعداد و انقلابی است که ضرورت دارد زمینه برای شکوفایی استعدادهای آنها، به نحو مطلوب فراهم شود.

 

وی اذعان کرد: با توجه به وجود برخی مشکلات و کاستی‌ها در سطح روستاهای بخش الوارگرمسیری، روحیه جهادی و مدیریت جهادی در راستای رفع این مشکلات و کاستی‌ها کارگشا خواهد بود.

 

موسوی خاطر نشان کرد: اقدام جدی گروه‌های جهادی برای محرومیت‌زدایی در بخش الوارگرمسیری ضرورت دارد که انتظار می‌رود مسئولان هم این گروه‌ها را همراهی کنند.

 

کد خبر 1105002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha