تبادل ۴۸ هزار فقره کالای شرکت گاز استان آذربایجان غربی با سایر شرکت های گاز استانی

شیخی گفت: بیش از ۴۸ هزار فقره کالا با شرکت‌های گاز سایر استان‌ها طی نیمه اول امسال تبادل شده است.

«علیرصا شیخی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، با بیان اینکه در راستای تعامل و همکاری با شرکت‌های‌ گاز سایر استان‌ها، در صورت نیاز، اقلامی واگذار و دریافت می‌کنیم، گفت: طی 6 ماه نخست امسال، در‌ مجموع ۲۹ هزار و ۳۹۹ فقره کالا به استان‌های اردبیل، خراسان رضوی، گیلان، اصفهان و خراسان جنوبی واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه، در این مدت مجموعا ۱۸ هزار و ۶۷۹ فقره کالا و اقلام مورد نیاز هم از شرکت‌های گاز سایر استان‌ها دریافت شده، خاطرنشان کرد: این اقلام از استان‌های فارس، اصفهان، خراسان‌های رضوی و جنوبی، آذربایجان‌شرقی، مرکزی، مازندران، همدان، اردبیل، البرز و مازندران دریافت شده است.

شیخی، اقلام دریافتی از دیگر استان‌ها را عمدتا شامل ایستگاه، لوله‌های فولادی و پلی اتیلنی و کنتور G6 اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی، همچنین به خریداری ۴۴ هزار و ۵۰۰ فقره کنتور نیابتی طی نیمه نخست امسال اشاره کرد و افزود: این کنتورهای نیابتی از استان‌های آذربایجان‌شرقی، خراسان رضوی و گیلان خریداری شده است.

وی این رابطه همکاری را در راستای صرفه جویی و همچنین تهیه سریع اقلام موثر دانست که در نهایت نقش مهمی در تحقق اهداف شرکت ملی گاز ایران به عنوان یک مجموعه هماهنگ دارد.

 

کد خبر 1105035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha