قدردانی ستاد فهمای خراسان شمالی از مادر شهید «میلانلویی» از شهدای نیروی انتظامی

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی به همراه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسفراین به مناسبت هفته ناجا به دیدار مادر شهید «حسین میلانلویی» رفتند و صبر و شکوه مادری وی را ارج نهادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ همزمان با هفته ناجا «هاشم شیرازیان» مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی به همراه سرهنگ «مجید یگانه» فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسفراین با حضور در منزل شهید استوار دوم «حسین میلانلویی»، ضمن قدردانی از خانواده شهید، مادر بزرگوارش را در قالب طرح ملی شکوه مادری تکریم کردند.

 

شیرازیان، ضمن گرامیداشت رشادت ها و مسئولیت سنگین امنیت بخشی تلاشگران نیروی انتظامی، یاد و خاطره شهدای این عرصه را بزرگداشت و نقششان را بی مثال خواند.

 

وی همچنین در این دیدار تکریم خانواده شهدا را ترویج فرهنگ ایثار شهادت برشمرد و گفت: تمام تلاش ما زنده نگهداشتن یاد و سیره شهیدان است.

 

وی «شکوه مادری» را مرحله دوم طرح ملی سه شنبه های تکریم معرفی کرد و گفت: در این مرحله سعی بر این است که ارزش‌های فرهنگی و تربیتی که مادران تاثیرگذار با اولویت  مادران شهدا خلق کرده اند، معرفی شود.

 

گفتنی است، شهید حسین میلانلویی  در سال 1335 در روستای چهاربرج از توابع شهرستان اسفراین متولد شد و  یکم دی ماه سال 1362 در اثر اصابت گلوله در راه حق و حقیقت در نبرد با منافقین کوردل و ضد انقلاب در سقز به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

کد خبر 1105061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha