دومین مرکز واکسیناسیون خودرویی در آستارا راه‌اندازی شد

سرهنگ قنبری گفت: با هدف تسریع در امر واکسیناسیون مردم دومین مرکز واکسیناسیون خودرویی آستارا در شهر لوندویل این شهرستان راه‌اندازی شد.

سرهنگ پاسدار«بهزاد قنبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: دومین مرکز واکسیناسیون خودرویی در روبروی مسجد جامع شهر لوندویل آغاز به کار کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه این مرکز با هدف تسریع در امر واکسیناسیون کرونا راه‌اندازی شده است، افزود: این مرکز به همت سپاه ناحیه آستارا و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شده و با آغاز به کار  این مرکز، امیدواریم استقبال و سرعت واکسیناسیون در شهرستان آستارا بیشتر شود.

 

وی با اشاره به اینکه اولین مرکز واکسیناسیون خودرویی نیز مقابل سپاه ناحیه آستارا در حال خدمات‌دهی به مردم است، تصریح‌کرد: روزانه حدود ۴۰۰ نفر در مرکز واکسیناسیون خودرویی مقابل سپاه ناحیه و درمانگاه سیدالشهدا(ع) واکسینه می‌شوند.

 

سرهنگ قنبری گفت: در برنامه است که در آینده نزدیک تیم واکسیناسیون با یک دستگاه مینی‌بوس به صورت سیار در روستاهای شهرستان آستارا حضور پیدا کند و به واکسیناسیون روستانشینان بپردازند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه نیروهای ناحیه مقاومت بسیج و بسیجیان در دوران شیوع بیماری کرونا با استفاده از همه ظرفیت‌ها برای مقابله با بیماری تلاش کردند، خاطرنشان‌کرد: نیروهای ناحیه و بسیجیان آستارا امروز نیز در طرح واکسیناسوین مشارکت دارند و جهاد آنها تا ریشه‌کنی بیماری ادامه دارد.

کد خبر 1105063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha