اجرای ۴۷ برنامه فرهنگی و ورزشی در آستارا

خاصی‌پور از اجرای ۴۷ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی در طول هفته تربیت‌بدنی و ورزش در شهرستان آستارا خبر داد.

«وحید خاصی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: ورزش از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر سلامت جامعه است و باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا با بیان‌اینکه ورزش به سلامت روانی جامعه و كاهش اضطراب در افراد و گسترش نشاط اجتماعی کمک می‌کند، افزود: انتظار از مسئولین کشوری و استانی این است به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در آستارا توجه ویژه داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه هفته تربیت‌بدنی و ورزش از ۲۶ مهر آغاز و تا ۲ آبان ادامه دارد، تصریح‌کرد: ۴۷ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی به همین مناسبت در آستارا پیش‌بینی شده است.

 

خاصی‌پور گفت: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با نماینده مجلس، امام جمعه، فرماندار، خانواده معظم شهدا و دیدار با همکاران بازنشسته و اهدای خون اعضاء و مربیان هیات‌های ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش در آستارا است.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا برگزاری سمینار علمی تغذیه، اجرای طرح استعدادیابی دختران روستایی در ورزش‌های بومی محلی، برگزاری طرح ملی اوقات فراغت بانوان شاغل در ادارات، گردشگری ورزشی(طبیعت‌گردی)، تجلیل از پیشکسوتان کشتی و بدن‌سازی و برگزاری المپیاد خانه ورزش روستایی را از دیگر برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش در این شهرستان دانست و خاطرنشان‌کرد: برای گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش همچنین برنامه‌ها و مسابقات در رشته‌های مختلف ورزشی در شهرستان آستارا تدارک دیده شده است.

کد خبر 1105077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha