کاهش ۲۵ درصدی جانباختگان ناشی از تصادف در گیلان

سردار ملکی گفت: جانباختگان ناشی از تصادف در هفت ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «عزیزالله ملکی » در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز( جمعه، 23 مهر) رشت گفت:همه کارکنان نیروی انتظامی تلاش می کنند خدمت مخلصانه به مردم داشته باشند.


فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به شعار پلیس هوشمند، امنیت پایدار اظهار داشت: از اولویت های ما برخورد با ناهنجاری ها در جامعه است.


وی به اقدامات نیروی انتظامی گیلان در مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: در 18 ماه گذشته نیروی انتظامی گیلان ضمن در اختیار گذاشتن اماکن بهداشتی برای واکسیناسیون، با اعمال محدودیت های خودویی و برخورد با محتکران اقلام بهداشتی توانست گامی در قطع زنجیره کرونا بردارد.


ملکی خاطرنشان کرد: در همین مدت از 109 هزار واحد صنفی بازدید و 2 هزار واحد صنفی متخلف پلمپ شدند.


وی اذعان داشت: 500 هزار خودرو به جهت محدودیت های کرونایی اعمال قانون شدند.


فرمانده انتظامی استان گیلان یادآور شد: جانباختگان ناشی از تصادف با تلاش های صورت گرفته، در هفت ماه گذشته کاهش 25 درصدی داشته است.


وی با اشاره به کاهش 2 درصدی جرایم طی هفت ماه گذشته گفت: در همین مدت کاهش 29 درصدی جرایم توام با عنف را در گیلان شاهد بودیم.


ملکی، یکی از مهمترین مطالبات مردم را برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر دانست و گفت: 357 طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در سال جاری در گیلان انجام شده است.


فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان خاطرنشان ساخت: انهدام باندهای مواد مخدر در گیلان در سال جاری افزایش 13 درصدی داشته است.

کد خبر 1105087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha