رویکرد دولت سیزدهم عزت آفرینی برای مردم است

آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت گفت: رویکرد دولت سیزدهم عزت آفرینی برای مردم و نگه داری ملت در مسیر آرمان های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 23 مهر) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت، گفت: رویکرد دولت سیزدهم عزت آفرینی برای مردم و نگه داری ملت در مسیر آرمان های انقلاب است.


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دولت کنونی اداره جامعه را با ارتباط با دولت های قلدر و زورگو گره نمی زند، گفت: گفتگوهای برجامی اولویت دولت سیزدهم نیست چرا که برجام برای ما چیزی جز نفرت از قدرت های جهانی برای ملت ما ایجاد نکرد.


فلاحتی اعلام کرد: متاسفانه برجام در گذشته اولویت اول بود و کشور در بسیاری از جاها از جمله حوزه اقتصادی عقب ماند.


وی افزود: اخیرا با طراحی صهیونیست ها و آمریکا، امپراطوری رسانه ای غرب، دولت و مردم ایران را تهدید کردند که چرا به گفتگوهای برجامی بر نمی گردید.


امام جمعه رشت، تهدید به جایگزینی طرح B و حمله به تاسیسات هسته ای ایران را نقطه کانونی تبلیغات رسانه های غربی عنوان و اعلام کرد: در صورت هرگونه حرکت موذیانه، استکبار جهانی در هیچ نقطه ای از دنیا امنیت نخواهد داشت.


وی تاکید کرد: وزیر امور خارجه ایران، ادامه مذاکرات را مشروط به اقدام عملی از سوی آمریکا بیان کرده است.


فلاحتی اذعان داشت: ما در دوران دولت قبل، همیشه توم را به زمین خود انداختیم و با تعطیل کردن متجمع آب سنگین اراک، فردو و راکتور هسته ای از طرف مقابل مذاکرات هیچ عملی ندیدیم.


وی در ادامه با اشاره به وعده دولت سیزدهم برای ساخت سالانه یک میلیون مسکن، گفت: دولت، انبوه سازی و کوچک سازی را در دستور کار خود قرار بدهد.


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به افزایش اجاره خانه، خواستار نظارت دولت در حوزه واگذاری مسکن شد و اظهار داشت: از ضعف های دولت گذشته، نبود نظارت در بخش های مختلف اقتصادی بود.


وی اعلام کرد: واگذاری های مسکن براساس نیاز افراد صورت بگیرد و برای وام مسکن، اقساط بلند مدت در نظر گرفته شود.


امام جمعه رشت در بخشی دیگر از سخنان خود به آغاز هفته وحدت اشاره و اظهار کرد: امروز مهمترین دستاویز دشمن برای مقابله با بیداری اسلامی اختلاف و در مقابل هم قرار دادن است.


فلاحتی یادآور شد: ابزار های وحدت آفرین فراوانی داریم و علمای اسلام بر مبنای همین مولفه های وحدت آفرین بسیار تلاش کردند التهاب و اختلاف را از جامعه اسلامی دور کنند.


نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان ساخت: از اهداف اهل بیت(ع) حفظ آرامش بین طوایف اسلامی بوده است.


وی گفت: دشمن از همه ابزار های خود برای اختلاف بین مسلمانان استفاده کرده و می کند.


امام جمعه رشت همچنین شهادت نمازگزاران شیعه در افغانستان را محکوم کرد و گفت: این جنایت هلی نتیحه افکار وهابی و تحریکات آمریکاست.


وی با گرامیداشت سالروز شهادت امام حسن عسکری(علیه السلام) و آغاز امامت امام زمان(عج الله تعالی فرجه) گفت: امام حسن عسکری( علیه السلام) در دوران امامت خود سختی های بسیار کشیدند.


نماینده ولی فقیه در گیلان به حدیثی از امام حسن عسکری(علیه السلام) اشاره و اظهار کرد: هیچ بلایی بر انسان وارد نمی شود مگر اینکه در آن نعمتی نهفته است.

کد خبر 1105088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha