ایران اسلامی با ماجراجویی دشمنان مماشات نمی‌کند

حجت‌الاسلام قربانی گفت: جمهوری اسلامی ایران با هرگونه ماجراجویی و تحرکات خارجی در محیط پیرامونی خود که امنیت ملی و تمامیت کشور را خدشه دار کند، مماشات نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بخش ‌رحیم‌آباد رودسر، حجت‌الاسلام «حسین قربانی» در خطبه‌های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این بخش به نمایش نظامی ایران در شمال‌غرب کشور اشاره کرد و افزود: پیام رزمایش نظامی ایران درشمال‌غرب به برخی از بازیگران منطقه و در راس آن رژیم صهیونیستی این است که جمهوری اسلامی ایران با هرگونه ماجراجویی و تحرکات خارجی در محیط پیرامونی خود که امنیت ملی و تمامیت کشور را خدشه دار کند، مماشات نمی‌کند.

 

امام جمعه موقت بخش رحیم‌آباد رودسر با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت محمد رسول‌الله(ص) و هفته وحدت، افزود: هفته وحدت فرصت مناسبی است تا دنیای اسلام با تاسی به پیامبر اعظم اختلافات مذهبی را کنار گذاشته و علیه استکبار جهانی و دشمنان اسلام متحد شوند.

 

وی با بیان‌اینکه دشمن از اتحاد دنیای اسلام هراس دارد و به دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمین است، تصریح‌کرد: این اختلاف به سود دشمنان و به ضرر دنیای اسلام خواهد بود و باید با هم همدل بوده و وحدت داشته باشیم.

 

حجت‌الاسلام قربانی در ادامه از برگزار کنندگان یادواره شهدای بخش رحیم‌آباد رودسر تقدیر و تشکر کرد.

 

خطیب موقت نماز جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر با بیان‌اینکه متاسفانه به بهانه کرونا مجالس ختم بدون سخنران اداره می‌شود، گفت: این در حالی هست که جمعیت زیادی حضور دارند وقتی سوال می‌کنیم چرا روحانی ندارید کرونا را بهانه می‌کنند و پروژه حذف مبلغین درمحافل عمومی موجب فاصله گرفتن مردم از معارف دین می‌شود.

 

حجت‌الاسلام قربانی خاطرنشان‌کرد: مجالس ختم یک فرصت مناسب برای ترویج مبانی دینی است که مورد غفلت سهوی یا عمدی قرار گرفته است.

کد خبر 1105113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha