ابتدایی ترین خدمات زیرساختی در منطقه آزاد اردند آرزوی دیرینه مردم آبادان و خرمشهر است

حجت الاسلام عادل پور ابتدایی ترین خدمات زیر ساختی در منطقه آزاد اروند را آرزوی دیرینه مردم آبادان و خرمشهر دانست و گفت: روز گذشته به اتفاق نمایندگان، خواسته مردم را به سمع و نظر دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور رساندیم و خواستار شفافیت کامل هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام محمد جواد عادل پور»، ظهر امروز (جمعه ۲۳ مهر) در آئین خطبه های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه خرمشهر، با بیان اینکه برای اصلاح امور منطقه هم دولت و هم دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور مصمم هستند اظهار کرد: تحقق اصلاح امور منطقه آزاد اروند نیاز به اراده و عزم جدی دارد چرا که ۱۵ سال از تاسیس آن می گذرد اما هیچ سود و منفعتی برای مردم نداشته است.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر ابتدایی ترین خدمات زیر ساختی در منطقه آزاد اروند را آرزوی دیرینه مردم آبادان و خرمشهر دانست و افزود: روز گذسته به اتفاق نمایندگان، خواسته مردم را به گوش مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور رساندیم و خواستار شفافیت کامل هستیم که مشخص شود چه کسانی اجازه ندادند این منطقه طی این سال‌ها به نتیجه مطلوب برسد.

 

وی حضور مدیران جهادی و کارآمد در منطقه آزاد اروند را خواسته و مطالبه عمومی مردم آبادان و خرمشهر برشمرد و تصریح کرد: می بایست در انتخاب مدیران دقت بیشتری شود و مدیران جهادی و کارآمد در این منطقه به کار گرفته شوند. در راس این تغییرات فرماندار ویژه است که با کمک نماینده شهرستان تلاش می‌کنیم تا مدیران ناکارآمد حذف شوند.

 

حجت الاسلام عادل پور در بخشی از سخنان خود به وضعیت و مشکلات شهرداری خرمشهر نیز اشاره کرد و ادامه داد: بدنه شهرداری خرمشهر متورم است و دلیل آن نیز عدم نظارت صحیح از سوی شورا و حراست است، بنده دیگر از حراست و نیرو‌های مسئول اینجا ناامید شدم و خواستار ورود حراست استان به ناکارآمدی‌ها و تخلفات در شهرداری این شهر هستیم.

 

وی با بیان اینکه برگزاری مجدد اقامه نماز جمعه نتیجه و حاصل تلاش کادر درمان و ستاد مبارزه با کرونا است یادآور شد: البته در این امر مهم نیز تلاش مردم هم بی تردید موثر بود تا خرمشهر بار دیگر از وضعیت خطر خارج شود.

 

کد خبر 1105115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha