افزایش رضایتمندی  مردم  مهمترین هدف ناجا است

سردار میرزایی با بیان اینکه تمام سعی و تلاش ما این است که در راستای توجه به منویات رهبری حرکت کنیم، گفت: تلاش داریم رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی به ۱۰۰ درصد برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، سردار «مرتضی میرزایی» امروز(۲۳مهر) در دیدار با نماینده ولی فقیه درمازندران ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع)بیان کرد:آسایش و امنیت مردم وظیفه ما است و به تعبیری رهبری، این مجاهدت در راه خدا است.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران افزود: تمام سعی و تلاش ما این است که در راستای توجه به منویات رهبری حرکت کنیم، در ۶ ماهه نخست سال بیش از یک میلیون و ۱۲۰ هزار تماس مردمی با مراکز فوریت مردمی پلیس ۱۱۰ داشتیم که بالغ بر ۱۰۰ هزار مورد اجرایی شد.

 

سردار میرزایی گفت: از مجموع تماس‌های وارده بیش از ۵۰۰ هزار فقره منجر به عملیات شد و ۴۵۰ هزار تماس مردمی نیز مربوط به کسب راهنمایی بوده است.

 

وی یادآور شد: در سال گذشته دو هزار تماس و امسال حدود هشت هزار فقره تماس مردمی ارزیابی شد و میزان رضایتمندی در سال قبل ۹۰ درصد و امسال این میزان ۹۳ درصد رسیده است.

 

سردار میرزایی بیان کرد: تلاش داریم رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی به ۱۰۰ درصد برسد و بخشی از نارضایتی مردم به دلیل وجود کمبودها است.

 

 

وی تاکید کرد: ایجاد روح رضایت‌مندی در وجود مردم از اهداف اصلی ما است و امیدواریم نیروهای ما همواره در همین سمت و سو قدم برداشته و در اختیار مردم باشند.

کد خبر 1105134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha