دولت به وعده های خود عمل کند/ ایران زیر بار ظلم‌ نمی رود

آیت الله مهدوی گفت: دولت سیزدهم به وعده های خود در انتخابات مبنی بر فساد ستیزی و خدمت به مردم و رفع مشکلات پایبند و عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید «ابوالحسن مهدوی» در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به انتصاب استاندار اصفهان اظهارداشت: گزینه های مختلفی برای تصدی این مسوولیت پیش بینی شده بودند که مرتضوی به عنوان گزینه نهایی مطرح و معرفی شد.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: بقیه گزینه ها هم نیروهای خوبی بودند ولی نتیجه این انتخاب شد و نباید دیگر افراد را بدون صلاحیت تلقی کرد و آبروی آنان را از بین برد.

وی با اشاره به رای قاطع مردم در انتخاب حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: اجرای قول و وعده ها از سوی دولتمداران مورد انتظار مردم است و در انتصاب و اجرای فعالیت ها جدی باشند.

آیت الله مهدوی بر ضرورت اجرای وعده ها تاکید کرد و اذعان داشت: دولت سیزدهم به وعده های خود در انتخابات مبنی بر فساد ستیزی و خدمت به مردم و رفع مشکلات پایبند و عمل کند.

وی ادامه داد: انتصابات در دولت و شهرداری بر اساس تعهد و تخصص باشد و نباید سلیقه ای و بدون این موارد باشد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری از اعضای شورای اسلامی اصفهان خواست تا بر فعالیت شهرداری و جلب اعتماد عمومی نظارت داشته و مسیرهای غلط را که در گذشته پای گذاری شده را جلوگیری کنند.

وی ترویج خوبی ها در شهر را ضروری بیان کرد و گفت: بی بندوباری و فساد در شهر زیبنده نیست و چالش های زیادی را به بار می آورد.

 

*ایران زیر بار ظلم‌ نمی رود

 

آیت الله مهدوی با اشاره به اینکه آمریکا و اروپا خیلی کشورمان را زیر فشار تحریم ها قرار می دهند، تصریح کرد: ایران با همه فشارها زیر بار ظلم نمی رود.

 

وی ادامه داد: ایران بر سر مواضع خود ایستاده و دولت سیزدهم تحت تاثیر غرب قرار نخواهد گرفت و برای دشمن فرصت سازی نمی کند.

 

آیت الله مهدوی گفت: عضویت در گروه شانگهای کشورهای شرقی فرصتی برای توسعه همه جانبه و تعامل آسان و دلخواه با شرق است.

 

وی مذاکره برای دستیابی به منافع کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: تیم مذاکره کننده به دنبال منافع ایران باشند و دشمن باید تمام تحریم ها برداشته و بدهی ها را پرداخت کند

کد خبر 1105151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha