جوانان با اخلاص برای  تحقق بیانیه «گام دوم انقلاب» تلاش کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی به مسئولیت سنگین جوانان در «گام دوم انقلاب» اشاره کرد و گفت: امروز جوانان با از خود گذشتگی ویژه، با قدرت تمام و اخلاص برای تحقق بیانیه «گام دوم انقلاب» و اتصال آن به حکومت امام زمان (عج) تلاش ویژه می کنند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نخستین یادواره شهید «علی چمبری» به همت ناحیه مقاومت بهمئی، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با حضور آحاد مردم و اصحاب رسانه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی برگزار شد.

 

سرهنگ «علی محمدی» در این مراسم گفت :همه شهدای ما عزیز و الگوی ما هستند ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و‌ جوانان ما باید از این جان فشانی ها، فداکاری ها و ایثار در راه خدا درس بگیرند و سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با اشاره به این که شهید چمبری در سال ۱۳۶۲ در جزیره مجنون به شهادت رسید، ادامه داد: شهید والا مقام شهید «ابراهیم همت» با اعتقاد و نگاه خدایی در جزیره مجنون به شهادت رسیدند.

 

وی در زمینه مسئولیت سنگین جوانان در «گام دوم انقلاب» هم گفت: امروز جوانان با از خود گذشتگی ویژه، با قدرت تمام و اخلاص برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و اتصال آن به حکومت امام زمان (عج) تلاش ویژه می کنند .

 

محمدی ادامه داد: گام دوم انقلاب فقط در مسئولیت ها نیست و این نیست که فلانی در جوانی به فلان مسئولیت و مقام رسیده، بلکه ما باید از شهدا الگو بگیریم، چرا که شهدا در گمنامی وظایف و کارهای خود را با اعتقاد، باور و روحیه خدایی انجام می دادند ‌‌.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی یاداور شد: شهدا در همه کارها فقط از خدا یاری می خواستند و تلاش کردند و از خداوند می خواستند در گمنامی به شهادت برسند .

 

وی با بیان اینکه شهرستان بهمئی بیشترین شهدا را به نسبت جمعیت دارد، افزود: اگر امروز مشکلی پیش بیاید جوانان این شهرستان پای کار و عمل هستند‌ و جا پای شهدا خواهند گذاشت .

 

محمدی ادامه داد : جوانان بهمئی انقلابی و خدایی هستند و این روحیه برگرفته از بزرگترها، شهدا و انقلابیون است و توصیه می کنم بزرگترها دست جوانان مؤمن و فداکار را بگیرند .

 

شایان ذکر است، شهید علی چمبری سال گذشته، بعد از ۳۸ سال پیکر پاک و مطهرش به کشور عریزمان بازگشت و در زادگاهش روستای چم شهرو شهرستان بهمئی به خاک سپرده شد.

روستای چم شهرو از توابع کت، در فاصله ۱۵ کیلومتری شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی قرار دارد.

در پایان این مراسم نیروهای سپاه، بنیاد شهید و امور ایثارگران، خانواده های شهدا و مردم با حضور در گلزار این شهید در روستای چم شیر بعد از خواندن فاتحه، به این شهید والا مقام ادای احترام کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1105161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha