گرامیداشت ۹ ربیع الاول در قالب همایش جوان منتظر و جشن بیعت برگزار می شود

امدادی با اعلام خبر گرامیداشت ۹ ربیع الاول در قالب همایش جوان منتظر و جشن بیعت گفت: بنیاد مهدویت به مناسبت عید امامت حضرت مهدی(عج) ویژه برنامه های متنوعی با محوریت تبیین فرهنگ انتظار برگزار می کند.

« علی امدادی» با تبریک عید امامت حضرت مهدی(عج) در خصوص ویژه برنامه های بنیاد مهدویت به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: بنیاد مهدویت به مناسبت ویژه برنامه عید امامت حضرت مهدی(عج) ویژه برنامه های متنوعی با محوریت تبیین فرهنگ انتظار برگزار می کند. 

 

معاون فرهنگی بنیاد مهدویت استان البرز افزود: به مناسبت ۹ ربیع الاول و در راستای تبیین و ترویج فرهنگ انتظار اعزام مبلغ به مساجد شاخص استان البرز انجام شد. 

 

وی با اشاره به اهمیت عید امامت بیان کرد: اعزام مبلغ به سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، ستاد فرماندهی نیروی انتظامی البرز، پلیس راهور، همچنین اعزام مبلغ به اداره اطلاعات استان البرز داشتیم. 

 

امدادی افزود: از دیگر برنامه های ۹ ربیع برپایی وبینار حوزه علمیه بقیه الله، دانشگاه های استان البرز با حضور اساتید و کارشناسان حوزوی با محوریت مهدویت و انتظار است. 

 

برپایی جشن بیعت ویژه کودکان و نوجوانان

 

امدادی با اعلام خبر برپایی جشن بیعت ویژه کودکان و نوجوانان اظهار کرد: اعزام مبلغ به شهرستان نظرآباد و فردیس، اعزام کارشناس به مناسبت روز شهادت امام حسن عسگری(ع) به رادیو البرز، برپایی همایش نسل منتظر که در قالب خانواده هایی بود که در جریان مهدویت و انتظار نقش داشتند انجام شد.

 

وی با اشاره به تولیدات رسانه ای عنوان کرد: بنیاد مهدویت یازده کلیپ تبلیغاتی برای سازمان تبلیغاتی استان البرز ارائه داده است، همچنین برپایی ۲ غرفه کودک با محوریت انتظار در امامزاده حسن(ع) و مربی کودک به امامزاده حیدر(ع) اعزام می شود. 

 

معاون فرهنگی بنیاد مهدویت استان البرز خاطرنشان کرد: اردویی به مناسبت همین ایام برای نوجوانان و جوانانی که در جریان قرارگاه جوان منتظر بنیاد مهدویت فعالیت داشتند به مدت سه روز در مجتمع یاوران مهدی مسجد جمکران در نظر گرفته شده است. 

کد خبر 1105167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha