قول می‌دهم مطالبات فرهنگی چهارمحال و بختیاری محقق شود

حجت‌الاسلام آقا تهرانی گفت: قول می‌دهم برای پیگیری مطالبات و رفع مشکلات فرهنگی چهارمحال و بختیاری از ظرفیت‌های موجود بهره‌گیری شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «مرتضی آقا تهرانی» امروز (جمعه ۲۳ مهر) در نشست جمع‌بندی سفر سه روزه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در راستای پیگیری مطالبات این استان اعضایی را به کمیسیون ‌ها و کمیته‌ های مختلف مجلس مامور می‌کنیم تا بتوانیم بخشی از مطالبات و دغدغه‌ های موجود را به خوبی پاسخ دهیم.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین بخشی از خواسته ‌هایی که مربوط به قوه مجریه است را از طریق رسالت نظارتی خود و تعامل با وزرا و قوه مجریه پیگیری می‌کنیم و امید می‌رود در این مسیر بتوان اقدامات خوبی برای مردم انجام دهیم.

 

حجت‌الاسلام آقا تهرانی با بیان اینکه باید قوانین موثر فرهنگی در مجلس تصویب شود، اظهار داشت: مطالبات بسیاری در این سفر از سوی مسوولان و گروه‌های مردمی مطرح شد که برای تحقق آن بخشی که مربوط به مجلس و کمیسیون فرهنگی است دخالت کرده و در خدمت انقلاب و مردم به کار گرفته می‌شود.

 

این نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه به اموری که مربوط به مردم و نظام است اهمیت می‌دهیم و از تمام توان برای پیگیری آن استفاده می‌کنیم، افزود: برای منافع شخصی خود هیچگاه از این فرصت‌ها استفاده نکردم.

 

حجت‌الاسلام آقا تهرانی با تاکید بر تلاش همگانی و فرهنگسازی برای رفع مشکلات، افزود: چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت‌های بیشماری در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری است که برای بهره‌گیری از آن باید برنامه‌ریزی کرد و از آن منبع درآمد ساخت.

 

وی خاطرنشان کرد: از امام جمعه شهرکرد درخواست می‌شود تا این مسیری که آغاز شده را ادامه دهد و با دور هم جمع کردن کارگروه ها و بررسی پیگیری ها زمینه برای خدمات رسانی بیش از پیش مردم فراهم شود.

 

کد خبر 1105174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha