با دستور دادستان انزلی ورود خودروهای شخصی به سواحل ممنوع شد

با دستور دادستان عمومی و انقلاب بندرانزلی به مراجع انتظامی این شهرستان ورود کلیه وسایل نقلیه موتوری زمینی خصوصی به سواحل بندرانزلی ممنوع اعلام شد.

«اکبر سبحانی» امروز (شنبه، 24 مهر) با اشاره به ممنوعیت ورود خودرو به سواحل انزلی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی گفت: این دستور به فرماندهی انتظامی و مراجع ذیصلاح این شهرستان ابلاغ شد و به موجب این دستور ورود وسایل نقلیه موتوری خصوصی به سواحل ممنوع است.

 

دادستان عمومی و انقلاب بندرانزلی اظهارکرد: هدف از این ابلاغ؛ حفظ و حراست از حقوق عامه مردم است تا از حوادث رانندگی منجر به صدمات بدنی غیرعمدی جلوگیری شود.

 

وی تصریح کرد: ورود هرگونه خودروهای شخصی بومی و غیر بومی به سواحل بروز حوادث رانندگی، تخریب اراضی ملی ساحلی و آلودگی‌های زیست محیطی را به‌دنبال دارد.   

 

گفتنی است، بندرانزلی بیش از ۴۷ کیلومتر نوار ساحلی دارد و پیش از شیوع ویروس کرونا سالانه میلیون‌ها گردشگر از مراکز گردشگری این شهرستان در ایام تابستان و نوروز دیدن می کردند. طرح‌های سالم سازی دریا و قایق سواری نیز از دیگر جاذبه‌های گردشگری بندرانزلی است که همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی است که در تمام فصول سال می‌توانند از آن استفاده کنند.

کد خبر 1105186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha