توزیع ۵۰۰ پرس غذای نذری در قالب طرح اطعام مهدوی 

سهیلا بهادری گفت: طرح اطعام مهدوی نیز روز گذشته با هدف دستگیری از نیازمندان اجرا شد و در راستای این طرح ۵۰۰ نفر از نیازمندان اطعام شدند.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به اجرای ویژه برنامه های آغاز امامت امام زمان (عج)، گفت: یکی از این ویژه برنامه ها، اجرای جشن در فضای باز مسجد بود که روز گذشته به همت بچه های مسجد اجرا شد.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد افزود: برای برپایی جشن آغاز امامت، مسجد آذین بندی شد.


وی بیان کرد: همچنین به همت بچه مسجدی ها، کاروان شادی راه اندازی شد که در همین راستا آنها مسیر مسجد تا گلزار شهدا را با بیرق های برافراشته مزین به نام مبارک امام زمان (عج) و با پای پیاده طی کردند.


بهادری ابراز کرد: بچه هاس مسجد با حضور در گلزار شهدا، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرده و با آرمان های آنها تجدید بیعت کردند.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد ابراز کرد: علاوه بر این نیز به نیت سلامتی و تعجیل در امر ظهور امام زمان (عج)، حدیث شریف کساء به صورت دسته جمعی در جوار قبور مطهر شهدا قرائت شد.


وی اظهار کرد: طرح اطعام مهدوی نیز روز گذشته با هدف دستگیری از نیازمندان اجرا شد و در راستای این طرح ۵۰۰ نفر از نیازمندان اطعام شدند.
 

کد خبر 1105224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha