پنجمین نشست هم‌اندیشی رابطین فهمای چهارمحال و بختیاری برگزار شد

پنجمین نشست هم‌اندیشی رابطین فهمای در راستای هم‌افزایی سومین رویداد فهما با حضور رابطین فهمای چهارمحال و بختیاری در بستر فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، پنجمین نشست هم‌اندیشی رابطین فهما در راستای هم‌افزایی سومین رویداد فهما با حضور رابطین فهمای چهارمحال و بختیاری در بستر فضای مجازی برگزار شد.

 

بررسي عملکرد رابطین و پيگيری ثبت فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در سومین رويداد ملی فهما در سال ۱۴۰۰ از اهداف برگزاری پنجمین نشست هم‌اندیشی رابطین فهما در چهارمحال و بختیاری بود.

 

در این نشست، رابطین فهمای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در سومین رویداد ملی فهمای ۱۴۰۰ با استفاده از لینک chb.fahma.org/liveroom به صورت مجازی به عنوان میهمان شرکت داشتند.

 

در نشست هم‌اندیشی پنجم رابطین فهمای چهارمحال و بختیاری سال ۱۴۰۰ ابتدا گزارشی از روند برگزاری طرح و گزارشات ثبت شده کانون ها ارائه و سپس بر آموزش بیشتر مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد هم‌گروه برای ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد توسط رابطین فهما تاکید شد.

 

در ادامه این نشست رابطین فهمای چهارمحال و بختیاری فعالیت های دو هفته جاری خود را در ارتباط با کانون های هم گروه و ثبت فعالیت در سامانه بچه های مسجد را ارائه کرده و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به سوالات رابطین فهما پاسخ داده و توضیحات خود را در مورد چگونگی ثبت فعالیت ها بیان کردند.

 

خاطرنشان می شود: استان چهارمحال و بختیاری دارای ۴۴۴ باب کانون فرهنگی هنری مساجد و ۲۳ رابط فهما می باشد.

 

کد خبر 1105234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha