جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای زلزله‌زدگان شهرستان اندیکا

حجت‌الاسلام میرعالی گفت: با توجه به زلزله اخیر در شهرستان اندیکا، به همت خیرین در حال جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی و همچنین امکانات مورد نیاز و اولیه برای مردم این منطقه هستیم تا بتوانیم این کمک‌ها و امکانات را به دست آنها برسانیم.

«حجت‌الاسلام سید کوروش میرعالی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: کانون منتظران ظهور چمگلک از ابتدای تاسیس در بخش‌های فرهنگی و عمرانی فعالیت می‌کرد که با توجه با اینکه در مسجد هیچگونه زیرساختی برای کار فرهنگی وجود نداشت، اول بنا بر انجام کارهای عمرانی گذاشته شد تا مجتمع فرهنگی، حسینیه و بازارچه برای مسجد ساخته شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور مسجد صاحب‌الزمان (عج) چمگلک شهرستان اندیمشک افزود: این کانون و هیئت امنای مسجد در اواخر سال ۱۳۹۸ و با شیوع بیماری کرونا، همت خود را در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و ریشه‌کنی این بیماری و همچنین خدمات مساجد به محلات، به‌کار گرفتند.

 

وی اذعان کرد: در سه ماهه نخست شیوع بیماری کرونا، ما در زمینه کارگاه‌های تولید ماسک و توزیع رایگان ماسک بین مردم و ضدعفونی معابر عمومی فعالیت می‌کردیم و پس از آن، به برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه پرداختیم که تاکنون، کل کارهای عمرانی، فرهنگی، معیشتی و کمک‌های مومنانه به همت و کمک مردم و خیرین صورت گرفته است.

 

حجت‌الاسلام میرعالی با اشاره به اینکه کانون منتظران ظهور اقدام به راه‌اندازی واحد خیریه مردمی در مسجد کرده است تا در راستای کمک به اقشار کم‌بضاعت کار کند تصریح کرد: این واحد خیریه در نیمه اول سال جاری بیش از ۲۰۰ میلیون تومان برای حمایت از ایتام و نیازمندان، امورات فرهنگی و عمرانی مسجد هزینه کرده است.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به زلزله اخیر در شهرستان اندیکا، به همت خیرین در حال جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی و همچنین امکانات مورد نیاز و اولیه برای مردم این منطقه هستیم تا بتوانیم این کمک‌ها و امکانات را به دست آنها برسانیم.

 

کد خبر 1105245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha