واکسینه شدن ۴۵ هزار نفر در سیب و سوران

رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران گفت: شاخص واکسیناسیون افراد بالای ۱۲ سال در شهرستان سیب و سوران به ۵۵ درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان،ایوب کرد تمینی، رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران در نماز جمعه کهن ملک شهر سوران بیان داشت: از ابتدای بحران کرونا ۳۴۰۰ مورد مبتلا به بیماری کرونا در شهرستان داشتیم که متاسفانه ۷۲ نفر از این عزیزان جان خودشان را از دست داده اند.

 

رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران با بیان اینکه یکی از راههای پیشگیری از بیماری کرونا انجام واکسیناسیون می‌باشد، ادامه داد: همچنین ۴۵ درصد دانش آموزان بین ۱۲ تا ۱۸ سال شهرستان هم واکسینه شده اند.

 

کرد خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و با همکاری مردم عزیز ان شاالله قبل از ورود موج جدید کرونا همه گروههای هدف را واکسینه مینماییم.

 

وی افزود: مردم به شایعات بی اساس توجه نکنند و افرادی که واکسن خود را دریافت نکرده‌اند هر چه سریعتر به پایگاهی تجمیعی واکسیناسیون مراجعه نمایند .

 

رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران یادآور شد: با توجه به اجرای کمپین واکسیناسیون بر علیه بیماری سرخک و سرخجه از ۸ الی ۲۱ آبان ماه برای گروههای سنی بین ۹ ماهه تا  ۷ سال از مردم عزیز درخواست میکنیم که در موعد مقرر  اقدام به واکسیناسیون کودکان خود کنند تا شاهد افزایش بیماری سرخک و سرخجه نباشیم .

 

کرد تاکید کرد:  امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم عزیز شاهد اجرای برنامه واکسیناسیون بر علیه بیماری کرونا و سرخک و سرخجه باشیم تا شاهد سلامتی مردم عزیز باشیم.

 

کد خبر 1105249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha