بهترین راه برای مقابله و خنثی کردن توطئه دشمنان تقویت وحدت و همدلی در جوامع اسلامی است

حجت الاسلام عسگری ، گفت: دشمنان امروز به دنبال قرار دادن مسلمانان در مقابل مسلمانان هستند تا توسط یک دیگر از بین ببرند و آنها را با هم مشغول کنند که بهترین راه برای مقابله و خنثی کردن این توطئه و تقویت وحدت و همدلی در جوامع اسلامی است.

حجت الاسلام مصطفی  عسگری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: یکی از نقشه‌های دشمنان در راه رسیدن به اهداف خود در کشورهای اسلامی، ایجاد تفرقه میان مسلمانان بوده و هست و آنها می کوشند از راه تقویت تعصبات مذهبی و تحریک نقاط اختلافی به اهداف خود دست یابند و هفته وحدت که با نامگذاری از سوی امام خمینی(ره) شکل گرفت فرصتی برای توجه هر چه بیشتر به این موضوع به خصوص در شرایط حساس کنونی است.

 

 

امام جمعه موقت سرپل ذهاب با بیان اینکه  هفته وحدت خنثی کننده توطئه های دشمنان در مسیر تفرقه افکنی افزود: امروز مهمترین دستاویز دشمن برای مقابله با بیداری اسلامی ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان است.

 

 

وی خاطر نشان کرد:بهترین راه برای وحدت و همدلی سیری رسول اکرم و اخلاق عظیم و نیکو ایشان است که هم مسلمانان به آن تمسک کنند و قدرت اسلام را به دشمنان اصفهان نشان دهند.

 

 

حجت الاسلام عسگری با اشاره به ضرورت همبستگی جهان اسلام تصریح کرد: این هفته، فرصت مناسبی است تا ضرورت همبستگی و یکدلی جهان اسلام به ویژه در این زمان پُر از فتنه و آشوب، با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد.

ب

 

امام جمعه موقت سرپل ذهاب بابیان اینکه اشتراکات اجتماعی فرهنگی و مذهبی زیادی بین برادران اهل سنت و تشیع وجود دارد گفت:  وحدت مسلمانان شیعه و سنی در این شهرستان، الگو و نمونه بارز اتحاد اسلامی است و باید از این فرصت همدلی برای توسعه و آبادانی بیشتر استفاده کنیم.

 

کد خبر 1105251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha