توزیع ۱۲ بسته نوشت ‌افزار بین دانش آموزان دوپلانی توسط کانون يوسف زهرا (س)

حاجبی دوپلانی گفت: تعداد ۱۲ بسته نوشت ‌افزار با حمایت های خیرین و همکاری هیئت امنا، اعضای کانون فرهنگی هنری يوسف زهرا (س) و بسیج مسجد بین دانش آموزانی که از قبل شناسایی شده بودند توزیع شد.

سيد «نوروز حاجبی دوپلانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: تعداد ۱۲ بسته نوشت ‌افزار با حمایت های خیرین و همکاری هیئت امنا، اعضای کانون فرهنگی هنری يوسف زهرا (س) و بسیج مسجد بین دانش آموزانی که از قبل شناسایی شده بودند توزیع شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری يوسف زهرا (س) مسجد امام خمينی (ره) دوپلان ادامه داد: برای تهیه این بسته‌ های نوشت ‌افزار در حدود ۵۰ میلیون ریال از محل کمک های مردمی، خیرین و نیکوکاران هزینه شد که ارزش هر بسته 4 میلیون ریال است.

 

وی هدف از توزیع این بسته‌ ها را حمایت از دانش‌‍آموزان نیازمند عنوان کرد و گفت: با شیوع ویروس کرونا، فعالان کانون فرهنگی هنری يوسف زهرا (س) و همچنین خیران و نیکوکاران برای کمک و یاری به نیازمندان تلاش کردند.

 

حاجبی دوپلانی گفت: کانون يوسف زهرا (س) به منظور گره گشایی بخشی از مشكلات معيشتی نيازمندان به صورت فعال در طول سال و مناسبت های مختلف بسته های مواد غذایی، کمک های نقدی و غیر نقدی را به نیازمندان ارائه کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری يوسف زهرا (س) مسجد امام خمينی (ره) دوپلان ادامه داد: کمک‌های خیرین و نیکوکاران، از یک طرف گوشه‌ای از نیازمندی دانش‌آموزان در یک سال تحصیلی را برطرف می‌کند و از طرف دیگر حس تعاون، همکاری و به فکر همنوع بودن را در ضمیر ناخودآگاه این کودکان تقویت می‌ نماید.

 

کد خبر 1105252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha