دوشنبه های مهدوی توسط کانون فاطمه الزهرا (س) برگزار می شود

حجت الاسلام فاطمی زاده گفت: با همکاری بخش بانوان کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) برنامه فرهنگی تفریحی دوشنبه های مهدوی در سطح محله سپیدار برگزار می شود.

«حجت الاسلام سید مجتبی فاطمی زاده» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با همکاری بخش بانوان کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) برنامه فرهنگی تفریحی دوشنبه های مهدوی در سطح محله سپیدار برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) اهواز با بیان اینکه این برنامه دوشنبه هر هفته برگزار می شود افزود: غرفه های کودکانه، فروشگاه محصولات مهدوی، فروشگاه محصولات و صنایع دستی بانوان، غرفه پاسخ گویی به شبهات مهدویت از جمله برنامه هایی است که در این برنامه اجرا می شوند.

 

وی اضافه کرد: به دنبال این هستیم که کارگاه اشتغالزایی برای اعضای این کانون راه اندازی کنیم که در تلاش هستیم مکان این کارگاه تامین شود، در کنار این سعی شده بازار مناسبی از محصولات بسته بندی و ترشیجات و ... را برای بانوانی که خودسرپرست هستند ایجاد کنیم.

 

حجت الاسلام فاطمی زاده تصریح کرد: بازاریابی مهمترین عامل برای توسعه یک کسب و کار است به همین مناسبت یک دوره کلاس بازاریابی کسب و کارهای مختلف را برگزار خواهیم کرد که زمان ان متعاقبا اعلام می شود.

 

کد خبر 1105283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha