لزوم حرکت دانشگاه ها به سمت دانشگاه اسلامی با ایفای نقش بسیج دانشجویی

یوسفی گفت: بسیج دانشجویی و دانشجویان بسیجی باید در ایجاد تغییر و تحول و حرکت دانشگاه به سمت دانشگاه اسلامی نقش جدی خود را ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی»، امروز (شنبه 24 مهر) در دوره توانمندسازی علمدار ویژه مسئولان دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی فارس گفت: یکی از عوامل اصلی تحول دانشگاه ها و حرکت به سمت دانشگاه اسلامی، ایجاد تغییر توسط دانشجویان است و تشکل های دانشجویی باید دانشگاه ها و مجموعه های دانشجویی را ازنظر روحی و معنوی تغذیه کنند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس افزود: بسیج دانشجویی و دانشجویان بسیجی باید در ایجاد تغییر و تحول و حرکت دانشگاه به سمت دانشگاه اسلامی نقش جدی خود را ایفا کنند.

وی اضافه کرد: هدف تحقیق و آموزش باید تولید علم باشد و فقر علمی، فقر صنعتی را به دنبال دارد و از ویژگی های بی نظیر بسیج دانشجویی، توان علمی ورود به عرصه های مختلف، توانمندی در انجام چرخه کامل حل مسئله و گستره ماموریتی در سطوح مختلف جغرافیایی است.

یوسفی تاکید کرد: بسیج دانشجویی با بهره گیری از تنوع رشته های دانشگاهی می تواند به عرصه های مختلف اقتصادی، معیشتی، سیاسی، حقوقی، فرهنگی، تربیتی، فنی، مهندسی، بهداشت و درمان، هنر، ادبیات و سایر عرصه های مورد نیاز جامعه ورود کند.

وی تصریح کرد: بسیج دانشجویی با بهره گیری از ظرفیت بدنه متخصص در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری علاقمند و مستعد ورود در حیطه حل علمی مسائل جامعه است می تواند علمی خود را افزایش دهد.

کد خبر 1105287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha