اجرای طرح قربانی ماه ربیع الاول در کانون های مساجد کرمانشاه

حجت الاسلام کلات پور ،گفت: طرح قربانی ماه ربیع الاول به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد و برنامه تلویزیونی سمت خدا در استان کرمانشاه اجرا می شود.

حجت الاسلام افشین کلات پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کرمانشاه گفت: طرح نذر قربانی در ابتدای هر ماه قمری با مشارکت خیرین نیک اندیش از سراسر کشور، و از سوی کانون فرهنگی حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور(فهما) اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه افزود: توزیع بسته های گوشت نذر قربانی ماه محرم مانند نوبت های قبلی، توسط مدیران کانون های فرهنگی هنری و با حفظ شأن و کرامت خانواده های عزتمند کرمانشاهی صورت می‌گیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: در ماه های رجب، شعبان و رمضان نیز با توجه به شرایط کرونایی با حمایت خیرین، برنامه تلویزیونی سمت خدا، موسسه و کانون فرهنگی حضرت خدیجه سلام الله علیها قم و با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه بین نیازمندان استان توزیع شده است.

 

حجت الاسلام کلات پور تصریح کرد:با شروع ویروس کرونا و در پی آسیب های اقتصادی که در بعضی از خانواده ها ایجاد شده است، این بسته ها در بین خانواده های بی سرپرست، زنان سرپرست خانواده و افراد از کار افتاده و آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

کد خبر 1105318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha