عملکرد موفق ناجا موجب شکست توطئه‌های دشمنان و ایجاد آسایش برای مردم شده است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: عملکرد موفق ناجا موجب خنثی سازی و شکست توطئه‌های دشمنان در بخش‌های مختلف شده و برای مردم ایران آرامش و آسایش و عزت را فراهم آورده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام بروند رازیانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در نشست تبیین گام دوم انقلاب اسلامی در جمع کارکنان نیرو انتظامی، به تبیین شاخص های انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: اتکا به قدرت الهی، وحدت مردم، حمایت از مستضعفان، ایستادگی در برابر دشمنان و رهبری دینی امام خمینی(ره) از جمله شاخص‌های متمایز انقلاب اسلامی نسبت به دیگر انقلاب‌ها بود.

 

وی به توطئه ‌های دشمنان علیه نظام اشاره کرد و گفت: حضور آگاهانه مردم و تشکیل نهادهای انقلابی از جمله نیرو انتظامی نقش مهمی در خنثی‌سازی این توطئه‌ها داشته است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز در زمینه اهمیت بیانیه گام دوم افزود: بیانیه گاوم دوم با یک تیزبینی و دقت بالایی نسبت به مسائل روز دنیا، توسط شخصی که عارف و کامل بالله است نوشته شده است، که در طول سال های  بعد از انقلاب به خصوص در سال هایی که رهبری انقلاب را به عهده داشته اند.

 

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: سخت‌ترین مسائلی که در کشور ما در حال اتفاق بود مقام معظم رهبری با دقت عمل و نگاه روشن خاصی چند سال پیش آن را پیش بینی می‌کرد. از جمله شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی که ایشان در اولین سخنرانی در سال 74 به این مسئله اشاره کردند و معظم له 24 سال پیش این خطر را احساس کردند و بارها در جلسات مختلف تذکر دادند.

 

وی بیان داشت: یکی از شعارهای انقلاب که برگرفته از آیات قرآن است شعار نه شرقی نه غربی ، جمهوری اسلامی بود. خیلی‌ها تصور داشتند هر اتفاق و حرکتی که بنا است در دنیا صورت پذیرد باید متصل به شرق باشد یا غرب. الان هم عده‌ای بر همین تصورند درحالی که جمهوری اسلامی بر همه این نظریه و فرضیه‌ها پشت پا زد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز عنوان کرد: نکته‌ای هم که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند همراهی مردم با نظام و مسئولان است اگر مردم همراه، آگاه و بصیر باشند این پیچ تاریخی نیز با سلامت و بدون آسیبی پشت سر گذاشته می شود و تمام نقشه‌های دشمنان خارجی و داخلی مبنی بر ناامید کردن مردم از نظام و مملکت خنثی می‌شود و مثل همیشه ملت ایران به پشتوانه ولایت فقیه پیروز میدان خواهند بود.

 

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی در مواجه با ماموریت‌ها و پدیده‌های مختلف با مدیریتی هوشمندانه و توام با عقلانیت و تدبیر با موفقیت عمل کرده و عملکرد موفق ناجا موجب خنثی سازی و شکست توطئه‌های دشمنان در بخش‌های مختلف شده و برای مردم ایران آرامش و آسایش و عزت را فراهم آورده است.

 

کد خبر 1105328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha