قرارگاه های قرآنی در خوزستان راه اندازی می شوند

حجت الاسلام فدیعمی گفت: قرارگاه قرآنی شهرهای خوزستان به منظور هم افزایی و ایجاد حرکت قرآنی در سطح استان راه اندازی می شود.

«حجت الاسلام علی فدیعمی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: قرارگاه قرآنی شهرستان های استان خوزستانی به منظور هم افزایی و ایجاد حرکت قرآنی در سطح شهرستان های خوزستان راه اندازی می شود.

 

رئیس دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: قرارگاه قرآنی در سطح شهرستان ها می تواند باعث ایجاد حرکت های قرآنی و ملموس تر شد فعالیت های قرآنی در میان جامعه شود، این قرارگاه متشکل از فعالان قرآنی و ادارات قرآنی هر شهرستان است.

 

وی با بیان اینکه رصد خانه های قرآنی آغاز شده است اضافه کرد: 200 خانه قرآنی در سطح خوزستان وجود دارند که بخشی از این خانه ها داراری مجوز رسمی، بخشی دارای مجوز موقت استانی و بخشی به صورت خودجوش فعالیت دارند که این پایش همه خانه های قرآنی را شامل می شود.

 

حجت الاسلام فدیعمی در خصوص برپایی اولین موکب قرآنی در سطح خوزستان که در دهه سوم ماه صفر برپا شد تصریح کرد: با توجه به اینکه تجربه اول در برگزاری موکب قرآنی بود اما خوشبختانه استقابل نسبتا خوبی از سوی عموم مردم صورت گرفت، امیدواریم که در سال های آینده این موکب با کسفیت بیشتر و بهتری برپا شود.

 

کد خبر 1105336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha