۶۰ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری الغدير توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدير از توزیع ۶۰ بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه و همزمان با آغاز امامت حضرت مهدی (عج) به همت خیرین و فعالان این کانون خبر داد.

«مقصود محمدزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 60 بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه و همزمان با آغاز امامت حضرت مهدی (عج) به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری الغدير در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدير تصریح کرد: این بسته معیشتی شامل برنج، روغن مایع، قند، رب گوجه فرنگی، انواع حبوبات، سویا، نمک، شکر و ماکارونی است.

 

وی افزود: این کمک ها در راستای منویات مقام معظم رهبری جهت کمک به اقشار بی بضاعت و کم درآمد با همکاری و مشارکت خيرين صورت گرفت.

 

محمدزاده اظهار داشت: جهاد همدلی برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا ادامه دارد و تاکنون این کانون در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی توانسته با مشارکت خیرین کمک های مومنانه توزیع کند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدير ادامه داد: توزیع بسته های معیشتی همچنان با مشارکت خیرین ادامه خواهد داشت و تلاش خواهیم کرد خانواده های بیشتری را تحت پوشش این کمک های مومنانه قرار دهیم.

 

محمدزاده عنوان کرد: فعالان این کانون به عنوان بخشی از جامعه منتظر حضرت ولی عصر (عج) با مشارکت در این کارهای خیرخواهانه با زمزمه دعای فرج خواستار نزدیک شدن لحظات ظهور می شوند.

کد خبر 1105361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha