آئین تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه شورای  شهر یاسوج برگزار شد

آئین تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یاسوج با حضور فرماندار شهرستان بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مجید احمدی» امروز (۲۴ مهر ماه) در ایتدای این نشست ضمن تقدیر و تشکر از نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس و همه کسانی که تلاش کردند که شورا با تعامل کار خود را آغاز کند، گفت: از ابتدا هدفمان این بود که شورا در یک فضای آرام همراه با تعامل و در فضای دوستانه برای توسعه شهر گام بردارند و حرکت کنند.
 

 

فرماندار شهرستان بویراحمد اظهار کرد: نگاه مردم حرکت شورا به سمت عمران و آبادانی شهر بوده و اگر این خواسته مردم محقق نشود، ظلم به مردم است.

 

وی خطاب به اعضای شورای شهر، گفت: شما امانت دار مردم هستید، از این امامت صیانت کنید و با عدل و عدالت با مردم رفتار کنید.

 

احمدی با اشاره به اینکه مردم شایسته بهترین خدمات هستتد، ادامه داد: همه تلاش و پافشاری برای حل مشکل دو نفر از منتخبان شورا، صیانت از رای مردم بود.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: رای شورای اداری برای این دو نفر هم بر اساس قانون بوده است.

 

«سید هدایت اکبری» رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج نیز در این آئین، گفت: بر اساس تعامل و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج و با تعامل با وزارت کشور برای رفع مشکلات شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام خواهیم کرد.

 

در این آئین بعد از رأی گیری، هدایت اکبری با هفت رأی به عنوان رئیس شورا، فرشید احمدی‌کیش با هفت رأی نائب رئیس و ایمان جاودانه با هفت رأی منشی شورا و کیوان آشنا نیز سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج شدند.

 

همچنین بهنام عباس‌نژاد و کیوان آشنا به عنوان نماینده شورای شهرستان بویراحمد انتخاب شدند.

 

کد خبر 1105385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha