مسابقات «الگوی اخلاق حسنه حضرت محمد(ص)» در تایلند برگزار می‌شود

مسابقات فرهنگی و هنری «الگوی اخلاق حسنه حضرت محمد(ص)» در بخش‌های شعر، نقاشی و ویدئو کلیپ به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بانکوک، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، مهدی حسنخانی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بانکوک با اعلام این خبر، گفت: مسابقات فرهنگی و هنری با موضوع «الگوی اخلاق حسنه حضرت محمد مصطفی(ص)» به میزبانی مدرسه دارالزهرا(س) در بخش‌های شعر، نقاشی و ویدئو کلیپ ویژه دانش‌آموزان در پایه‌های ابتدایی تا دبیرستان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مسابقات فرهنگی و هنری، علاوه بر مشارکت دانش‌آموزان در رده‌های سنی مختلف، بخشی نیز به خانواده‌ها و عموم مسلمانان اختصاص یافته است.

حسنخانی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد همگرایی مسلمانان با تأکید بر آینده سازان جامعه حول محور معرفی و ارائه اسوه و الگوی اخلاقی حضرت خاتم الانبیاء(ص) با زبان هنر و ادبیات قلمداد کرد.

وی تأکید کرد: مدت ارسال آثار این مسابقات در بخش‌های گوناگون و رده‌های سنی مختلف از 12ماه ربیع الاول و آغاز هفته وحدت به مدت یک هفته تعیین شده است و به نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت.

کد خبر 1105401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha