حضور چهار نفر از اعضای کانون‌های مساجد خوزستان به مسابقات کشوری مدهامتان

حجت‌الاسلام همت‌پور از حضور چهار نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان به مرحله کشوری مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد.

«حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با بیان اینکه این مسابقات از روز (سه‌شنبه 27 مهر) تا (پنج‌شنبه 29 مهر) در مشهد مقدس برگزار می‌شود افزود: از استان خوزستان چهار نفر از برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری حضور دارند.

 

وی اضافه کرد: در بخش برادران مجتبی فرسانی از کانون نسیم مسجد حضرت امیرالمؤمنین (ع) شادگان در رشته قرائت تحقیق و محمد کوهی از کانون راسخون مسجد صاحب‌الزمان (عج) بهبهان در رشته اذان و در بخش خواهران فائزه جلالی از کانون جماران رامهرمز در رشته حفظ و زهرا لویمی از کانون امام حسن مجتبی (ع) مسجد امام صادق (ع) اهواز در رشته تلاوت نور در این دوره از مسابقات حضور دارند.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور با بیان اینکه مرحله استانی این مسابقات که از مهم‌ترین رویدادهای ستاد کانون‌های مساجد است، امسال به صورت غیرحضوری برگزار شد عنوان کرد: مسابقات امسال ویژه سنین 9 تا 14 سال (متولدین سال‌های 90-1385) و در رشته‌های تلاوت نور (ترتیل سوره‌های یاسین، الرحمن و واقعه) و قرائت نماز ویژه خواهران و برادران و رشته‌های مکبری و اذان ویژه برادران برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان آثار خود را به صورت فیلم در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری کردند یاد آور شد: پس از بررسی آثار توسط داوران در تهران، نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری راه یافتند و در مشهد مقدس به رقابت می‌پردازند.

 

کد خبر 1105425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha