تقویت برنامه های گفتگومحور مذهبی صدا و سیمای فارس

سهرابی گفت: صدا و سیمای فارس با بهره مندی از ظرفیت اندیشکده «آدینه» به تقویت برنامه های گفتگومحور مذهبی با استفاده از ائمه جمعه سراسر فارس می پردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، امروز (شنبه 24 مهر) در مراسم افتتاح اندیشکده راهبردی «آدینه» که با حضور نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد، گفت: با هدف تقویت برنامه های مذهبی گفتگو محور، استودیو «آدینه» راه اندازی شده و آغاز به کار کرده است و این استودیو ۶۰ مترمربع مساحت دارد و دارای تجهیزات پرتابل شامل دوربین و سیستم تدوین است.

مدیرکل صدا و سیمای فارس افزود: اندیشکده «آدینه» مجموعه ای پژوهشی و تولیدی در شیراز است که وظیفه تولید محتوا برای رسانه های برخط و سنتی را عهده دار است و به همت نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز راه اندازی شده تا پژوهشگران در بخش های مختلف در حوزه مباحث اعتقادی ، سیاسی و تحقیق، نتیجه تحقیقات خود را تبدیل به برنامه برای انتشار در سپهر رسانه ای کشور کنند.

وی تاکید کرد: صدا و سیمای فارس با بهره مندی از ظرفیت اندیشکده «آدینه» به تقویت برنامه های گفتگومحور مذهبی با استفاده از ائمه جمعه سراسر کشور و کارشناسان دینی مدارس علمیه استان به ویژه شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) می پردازد.

کد خبر 1105457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha