تجدید میثاق خادمیاران رضوی شهرقدس با امام زمان(عج)

جمعی از خادمیاران و یاوران رضوی شهرقدس با حضور در مسجد مقدس جمکران تجدید پیمان با حضرت ولیعصر(عج) کردند و سپس به زیارت حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) رفتند.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) و در آستانه آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج)، جمعی از خادمیاران و یاوران رضوی شهرقدس با حضور در مسجد مقدس جمکران، ضمن عرض تسلیت به ساحت آن امام بزرگوار، تجدید عهد و پیمانی دوباره با امام زمان(عج) کردند.

این برنامه به همت کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده و با همکاری خادمیاران شهرقدس انجام شد و پس از اقامه نماز امام زمان(عج) در مسجد جمکران به سمت قم و زیارت حضرت فاطمه معصومه(س) حرکت کردند. 

طی مدتی که ویروس کرونا در جامعه فراگیر شده بود و به دلیل محدودیت های موجود در ترددها، این سفر زیارتی حال و هوای خاصی بین زائران و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت ایجاد کرد و با حضور در حرم کریمه اهل بیت و خواهر امام مهربانی ها، حس و حالی خوبی برای خادمیاران رضوی ایجاد شد. 

در این سفر زیارتی تعدادی از دختران موکب انقلاب نیز حضور داشتند و پس از زیارت و انجام امور معنوی اقدام به فعالیت های فرهنگی و تولید محتوا و ساخت کلیپ هایی جهت انتشار در فضای مجازی کردند و علاوه بر حضور یافتن در این مکان مقدس ارادت خود را به شیوه دیگری نیز عرضه داشتند.  

سفر یک روزه به جمکران و قم کوله باری از معنویت، آرامش و حس خوب بندگی و خدمت به مردم، همراه خود داشت.

کد خبر 1105459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha