اندیشکده راهبردی «آدینه» نتایج مطلوبی برای جامعه اسلامی دارد

آیت الله دژکام گفت: فطرت پاک انسان ها، همراه و همسو با تبلیغ و تبیین الهی است و اندیشکده راهبردی «آدینه» و مجموعه رسانه ای می تواند نتایج مطلوبی برای جامعه اسلامی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (شنبه 24 مهر) در مراسم افتتاح اندیشکده راهبردی «آدینه» گفت: طبف فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) متاسفانه جبهه فرهنگی و رسانه ای انقلاب در تبیین صحیح و منطقی آرمان ها، ارزش‌ ها و رویکردهای خود با ضعف جدی مواجه است.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: فطرت پاک انسان ها، همراه و همسو با تبلیغ و تبیین الهی است و اندیشکده و مجموعه رسانه ای می تواند نتایج مطلوبی برای جامعه اسلامی داشته باشد.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: امیدواریم اندیشکده راهبردی «آدینه» بتواند با مخاطب عام در جامعه به ویژه فضای مجازی ارتباط مطلوب برقرار کند و محتوای فاخر و منطبق با نیاز روز را تولید و در سطح وسیع منتشر کند.

وی با تشکر از مشارکت صدا و سیمای مرکز فارس در راه اندازی این اندیشکده و مجموعه رسانه ای عنوان کرد: این مجموعه باید بتواند به موضوعات، سوژه ها و نیازهای مهمی که دیگر مجموعه ها نمی پردازند بپردازد و تبیین و تحلیل دقیق و منطقی به جامعه ارائه دهد.

کد خبر 1105463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha