واگذاری ۴۵۳  واحد مسکونی به خانواده های دارای  دو فرزند معلول در سیستان و بلوچستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه «حفظ کرامت افراد نیازمند» اولویت اصلی بنیاد است، گفت: تا کنون ساخت ۴۵۳ واحد مسکونی به خانواده های دارای دو فرزند معلول در سیستان و بلوچستان خاتمه و یا در مراحل پایانی است.

 «خلیل منبتی» به مناسبت روز اسکان معلولان و سالمندان در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان بیان داشت: در همین راستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان درقالب تفاهم نامه با سازمان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام (ره)  همواره به این امر توجه داشته است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بنیاد برای کاهش دغدغه خانوارهای دارای دو عضو معلول یا بیشتر ، برای احداث 539 واحد مسکونی  سهمیه ساخت پیش بینی کرده است که از این تعداد تا کنون 453 واحد مسکونی خاتمه یافته یا در مراحل پایانی است.

 

 وی افزود: در مجموع مبلغ 357 هزار و 200 میلیون ریال تسهیلات و بلاعوض در این برنامه در نظر گرفته شده است.

 

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت : برای اینکه مشکلات جامعه معلولین استان کاسته شود در تفاهم نامه ای دیگری با سازمان بهزیستی ،  140 واحد سهمیه ساخت با مجموع تسهیلات و کمک بلاعوض 105 هزار میلیون ریال در نظر گرفته شده است که تا کنون تعداد 54 واحد آن به پایان رسیده است .

کد خبر 1105479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha