مسئولان حق بی‌حرمتی و بی‌توجهی به مردم و ارباب رجوع را ندارند

حجت‌الاسلام صفری ملک میان با تاکید بر اینکه رؤسای ادارات و در کل مسئولان حق بی‌حرمتی و بی‌توجهی به مردم و ارباب رجوع را ندارند گفت: با چنین مدیرانی تسویه حساب و مرخصشان می‌کنیم تا درس عبرتی برای دیگران شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» امروز(شنبه 24 مهر) در جلسه تکریم و معارفه شهردار رودسر اظهار داشت: امیدواریم با تدوین و اجرای یک برنامه خوب شاهد توسعه و رفع مشکلات در سطح شهر رودسر باشیم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه اقدامات مسئولان باید برای مردم و شهروندان محسوس و قابل درک باشد خطاب به شهردار جدید رودسر عنوان کرد: سکان‌داری شهرداری رودسر ظرافت خاصی می‌خواهد زیرا ما شهرداری نمی‌خواهیم که صرفا پیگیر مسائل عمرانی باشد.

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر اینکه برای پیشرفت و رفع مشکلات باید به تمام بخش‌ها توجه داشت افزود:‌ مسائل عمرانی در شهر رودسر زمانی جواب می‌دهد که ما شاخصه‌های دیگری مانند مؤلفه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی رودسر را نیز در کنار آن ببینیم و مورد توجه قرار دهیم.

 

صفری ملک میان تدوین پیوست‌های فکری و فرهنگی ذیل هر کدام از پروژه‌هایی که در شهر رودسر اجرایی می‌شود را توسط مسئولان شهرداری لازم و ضروری دانست و یادآور شد: شهر رودسر قدمت بالایی دارد بنابراین لازم است شهردار جدید شناخت دقیقی از گذشته این شهر داشته باشد تا بتواند دورنمای بهتری را برای آن ترسیم کند.

 

وی تکریم مردم و با محبت رفتار کردن با آنان را امری که باید مسئولان مدیریت شهری و شهرداری رودسر به آن توجه ویژه داشته باشند ذکر کرد و ابراز داشت: در یکسال و نیم اخیری که به عنوان نماینده مردم در مجلس حضور دارم کارنامه مدیران دستگاه‌ها را به خوبی رصد کردم و  دقیقا می‌دانم کدام مدیران توصیه‌ها و تذکرات را جدی گرفتند.

 

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس اضافه کرد: ما فهمیدیم که کدام مدیر حرف ما را جدی گرفته و کدام مدیر این کار را نکرده است بنابراین بدون شک با وی تسویه حساب و مرخصشان می‌کنیم تا درسی عبرتی هم برای دیگران شود که یک مسئول و رئیس اداره حق بی‌حرمتی و بی‌توجهی به مردم و ارباب رجوع را ندارد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس در پایان ضمن وعده کمک به شهردار جدید رودسر در انجام وظایفش و خدمت به مردم خاطرنشان کرد: ما آماده‌ایم تا با انجام رایزنی‌های لازم ظرفیت‌های ملی که می‌تواند به عمران و آبادانی شهری کمک کند را در اختیار شهرداری رودسر قرار دهیم تا شهر از این کمبودها، نواقص و محرومیت‌ها بیرون بیاید.

 

کد خبر 1105507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha