پخش دیدار تیم های پرسپولیس و الهلال با حضور بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» دیدار تیم های پرسپولیس و الهلال در قهرمانی باشگاه های آسیا به صورت زنده به تماشا نشستند.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا با رویارویی 2 تیم پرسپولیس و الهلال عربستان شب گذشته به میزبانی الهلال برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: با تمهیدات انجام شده توسط بچه های مسجد، این دیدار نیز به صورت زنده در کانون «دوستان آسمانی» پخش شد و بچه ها به صورت جمعی این دیدار را تماشا کردند.

 

وی بیان کرد: این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر صفر به سود تیم الهلال به پایان رسید و نماینده ایران از صعود به مرحله بعد این دوره از مسابقات باز ماند.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: پخش این دیدار در سالن «اندیشه» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» انجام شد و بچه های مسجد پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا این بازی را مشاهده کردند.

 

وی عنوان کرد: پیش از این نیز دیدارهای دیگر تیم ملی فوتبال ایران در رویدادهای مختلف به ویژه مقدماتی جام جهانی به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری به طور زنده پخش شده بود.

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم اظهار کرد: تماشای این بازی با استقبال خوب نوجوانان مسجدی همراه بود که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این برنامه شرکت کردند.

 

گواهیان در پایان عنوان کرد: اهمیت به ورزش همواره مورد تاکید مسئولان کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بوده و این امر با برگزاری برنامه های متنوع در طول هفته انجام می شود.

کد خبر 1105529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha