اهدای لوازم التحریر کار خیر بچه مسجدی ها به نیابت از امام زمان (عج) 

رضا عیدی گفت: به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) طرح اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان بی بضاعت در یک روستای محروم و دور افتاده شهرستان اجرا شده و در این راستا به ۶۰ نفر از دانش آموزان مقطع دبستان به نیابت از امام زمان (عج) لوازم التحریر اهدا شد.

«رضا عیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به ویژه برنامه های سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، گفت: به مناسبت بزرگداشت این روز خجسته به نیابت از امام زمان (عج) تصمیم گرفتیم یک کار خیر و خداپسندانه را انجام داده و لبخندی بر لبان نیازمندی بنشانیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شهداد نژاد کهنوج بیان کرد: به همین منظور طرح اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان بی بضاعت در یک روستای محروم و دور افتاده شهرستان اجرا شده و در این راستا به ۶۰ نفر از دانش آموزان مقطع دبستان به نیابت از امام زمان (عج) لوازم التحریر اهدا شد.


وی بیان کرد: یکی از اهداف اصلی اجرای طرح توزیع لوازم التحریر، علاوه بر سلامتی و تعجیل در فرج آن حضرت، زمینه سازی برای ظهور بود.


عیدی ابراز کرد: با این اقدام کوچک در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، خاطره ای خوش در ذهن بچه ها باقی می ماند و آنها می فهمند که وجود نازنین آن حضرت همراه با خیر و برکت است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شهداد نژاد کهنوج اظهار کرد: علاوه بر این نیز در این روز فرخنده، طرح اطعام مهدوی اجرا شد.


وی اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح ۷۵۰ نفر از افراد نیازمند و فقیر از غذای گرم نذری متنعم شدند.


عیدی در خاتمه با بیان این مطلب که این ویژه برنامه ها با جلب مشارکت های مردمی و خیرین انجام شد، از همراهی و همکاری آنها تشکر کرد.

کد خبر 1105555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha