برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر در کرمانشاه

صحرایی گفت: پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذر ماه سال جاری در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

محمدهادی صحرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: شرکت در پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر فرصتی مناسب برای محک زدن توانایی‌ها و مشخص شدن نقاط قوت و ضعف اهالی رسانه است.

 

مسئول بسیج رسانه کرمانشاه با اشاره به اهداف جشنواره رسانه ای ابوذر افزود: توسعه، تعمیق و نهادینه سازی گفتمان انقلاب اسلامی، تولید محتوای مورد انتظار جشنواره توسط رسانه‌ها، تحول در محتوای رسانه‌ها با محوریت جشنواره، ایجاد فرصت نقش آفرینی برای بسیجیان رسانه‌ای دغدغه مند و شناسایی افراد رسانه‌ای دارای مهارت و توانمند برای تولید محتوای گسترده برای رسانه‌های سراسری از جمله اهداف این دور از جشنواره است.

 

وی خاطر نشان کرد:  آثار ارسالی بایددر قالب‌های گزارش، یادداشت، خبر، مستند کوتاه، کلیپ، عکس و کاریکاتور، موشن گرافی و اینفوگرافی باشد.

 

صحرایی  بااشاره به موضوعات  ارسالی به جشنواره  رسانه ای ابوذر تصریح کرد: امنیت پایدار، مکتب حاج قاسم سلیمانی، امید و نشاط، روحیه جهادی، انقلابی و مانع زدا، الگوسازی و مطالبه، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، خودکفایی و توان افزایی اقتصادی، مواجهه با سلطه رسانه‌ای غرب، کرونا و کمک مؤمنانه، ضرورت تقریب مذاهب و اقوام، تمدن نوین اسلامی، مسائل صنفی اهالی رسانه و از اخراج تا فرار آمریکا از منطقه از موضوعات پنجمین جشنواره رسانه‌ای هنری ابوذر  در استان کرمانشاه است.

 

مسئول بسیج رسانه کرمانشاه اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره ابوذر می‌توانند فرم ثبت‌نام را از کانال پیام رسان ایتا به نشانی aboozar5_ksh دریافت و پس از انجام مراحل داوری نفر اول برای شرکت در رقابت ملی به تهران معرفی می‌شود

 

صحرایی در پایان گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره اواخر یا اوایل اسفند ماه جاری در تهران برگزار می شود.

کد خبر 1105568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha