مسابقات قرآنی مدهامتان گامی در جهت بروز استعدادهای قرآنی در مساجد است

حجت الاسلام سالاری با اشاره به برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآنی مدهامتان گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان گامی در جهت بروز استعدادهای قرآنی در مساجد است.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، با اشاره به برگزار مسابقات قرآنی مدهامتان گفت: چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به لیل شیوع ویروس کرونا در مرحله استانی به صورت مجازی برگزار شد که مرحله کشوری آن نیز 27 مهرماه در مسهد مقدس برگزار می شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات در سال جاری با توجه به شرایط کرونا به صورت مجازی برگزار شد که طی آن متسابقین با بارگذاری اثر به سامانه بچه های مسجد مورد ارزیابی قرار گرفتند و از هر استانی ۵ نفر منتخب شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با اشاره به اجرای فعالیت های قرآنی در کانون های مساجد بیان کرد: مسجد به عنوان بهترین جایگاه برای فعالیت های قرآنی و کلام وحی است که ما در تلاش هستیم با با احیای کارکردهای مساجد و همچنین فعالیت های مسجد محوری در مسیر قرآن و کلام الهی گام برداریم.

حجت الاسلام سالاری گفت: خدمت به قرآن در تعالیم دینی ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و امیدواریم بتوانیم با فعالیت های قرآنی در مساجد برگزار کنیم و در جهت جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و عمل به کلام وحی گام برداریم.

وی گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان نیز گامی در جهت شناسایی فعالان و نخبگان قرآنی است که می تواند در مساجد این هدف را دنبال کند و بچه های مسجدی را در مسیر قرآن قرار دهد.

 

کد خبر 1105601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha