راهیابی عضو کانون شهدای دهگاه بجنورد به مرحله کشوری مسابقات «مدهامتان»

«محمد مردانی» عضو کانون فرهنگی و هنری شهدای دهگاه بجنورد در رشته قرائت تحقیق به مرحله کشوری مسابقات قرآنی «مدهامتان» راه یافت.

«هاشم شیرازیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد اظهارکرد: چهاردهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان به صورت مجازي با حضور اعضاي کانون هاي مساجد  در سامانه بچه هاي مسجد برگزار شد و شرکت کنندگان پس از ثبت نام، آثار خود را در اين سامانه بارگذاری کردند تا مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، رشته های این دوره از مسابقات را قرائت نماز، اذان، قرائت ترتیل (تلاوت نور)، قرائت تحقیق، مکبری، نقاشی آیات و حفظ جزء 30 و حفظ کل قرآن در دو رده سنی 7 تا 16 سال و 16 تا 30 سال معرفی کرد.

 

وی، سهم خراسان شمالی در مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان را هشت برگزیده اعلام کرد و گفت: در نهایت «محمد مردانی» عضو کانون  فرهنگی و هنری شهدای دهگاه بجنورد در رشته قرائت تحقیق، جواز حضور در مرحله کشوری را دریافت کرد.

 

گفتنی است؛ آئین اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات کشوری «مدهامتان» از 27 مهرماه به میزبانی مشهد مقدس آغاز می شود و 29 مهرماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به کار خود پایان می دهد.

 

در مرحله کشوری این دوره از مسابقات، 87 نفر از برگزیدگان رشته های مختلف قرآنی از سراسر کشور حضور دارند و برای کسب رتبه های برتر با نظارت هیئت داوران 10 نفره در بخش برادران و خواهران، با یکدیگر رقابت می کنند.

 

 

کد خبر 1105657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha