ارائه خدمات درمانی به ۱۰ هزار و ۲۰۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد فارس

بذرافشان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۰ هزار و ۲۰۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد فارس، خدمات درمانی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (یکشنبه 25 مهر) با اشاره به دریافت خدمات درمانی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس در جمع خبرنگاران گفت: در 6 ماهه نخست امسال 10 هزار و 200 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد فارس، خدمات درمانی دریافت کردند.

مدیرکل کمیته امداد فارس ادامه داد: میزان هزینه های درمانی این افراد در این بازه زمانی حدود 50 میلیارد ریال است و تاکنون 33 میلیارد ریال آن ثبت شده است.

وی اضافه کرد: هشت هزار و 161 افراد زمین گیر و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد در استان فارس  وجود دارد و تا پایان سال گذشته 703 نفر بازنشسته و از چرخه حمایتی خارج شدند.

بذرافشان خاطر نشان کرد: در 6 ماهه گذشته به هفت هزار و 848 نفر با اعتبار بیش از 103 میلیارد ریال حق بیمه تامین اجتماعی پرداخت شده و برای 6 هزار و 953 نفر روستایی و عشایر تحت حمایت کمیته امداد فارس که مشمول واریز حق بیمه روستایی می شدند تا پایان سال جاری بیش از 55 میلیارد ریال بیمه واریز و پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس با اشاره طرح تغذیه مادران شیرده در نیمه نخست امسال گفت: در این مدت برای سه هزار و 719 مادر شیرده تحت حمایت کمیته امداد فارس 12 میلیارد و 758 میلیون ریال پرداخت شده است.

وی اعلام کرد: در طرح سو تغذیه کودکان زیر پنج سال نیز 11 میلیارد و 650 میلیون ریال برای سه هزار و 170 کودک تحت پوشش هزینه شده است.

کد خبر 1105658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha