برنامه «یک آیه، یک پرسش» / آیات ۶۹ تا ۷۴ سوره شعراء محور موضوعی این قسمت

برنامه ˮیک آیه، یک پرسشˮ با محوریت پاسخ به سوالات دینی کودکان روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۴۵ از رادیو قرآن پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، برنامه «یک آیه، یک پرسش» پس از مدتی دوری به آنتن شبکه رادیویی قرآن بازگشت.


این برنامه مناسب برای گروه سنی کودکان با محوریت پرسش و پاسخ میان کودکان حاضر در استودیو و گوینده برنامه، استاد مریم نشیبا می باشد و آموزه‌های قرآنی به کودکان ارائه می شود. همچنین والدین و مربیان نیز برای پاسخگویی به سؤالات دینی فرزندان و قرآن‌آموزان می‌توانند از این برنامه استفاده کنند.


بر اساس این گزارش ، برنامه یک آیه یک پرسش در روز دو شنبه ۲۶ مهرماه به آیات ۶۹ تا ۷۴ سوره مبارکه شعراء با مضمون حضرت ابراهیم (ع) خواهد پرداخت. گفتنی است زهرا داوری کیا نویسندگی این قسمت از برنامه را بر عهده دارد و همراهان کودک حاضر در استودیو خانم ها زینب قنبری و هلیا مصطفی لو می باشند.


لازم به ذکر است؛برنامه «یک آیه یک پرسش» کاری از گروه علوم قرآنی رادیو قرآن است که به تهیه‌کنندگی سمیرا قنبری، گویندگی مریم نشیبا روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۴۵ به مدت ۱۰ دقیقه از رادیو قرآن موج fm ردیف ۱۰۰ مگاهرتز به سمع مخاطبان می‌رسد.

کد خبر 1105662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha