ارائه راهکارها برای اشاعه کمک به نیازمندان رویکردکمیته امداد است

خاکسار شناسایی محرومان را یکی از مهمترین اهداف کمیته امداد اعلام کردوگفت: ارائه راهکارها برای اشاعه کمک به نیازمندان از جمله مهمترین رویکردهای کمیته امداد محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «مصطفی خاکسار»در مراسم معارفه مدیرکل جدید کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه اساس و فلسفه وجود نظام اسلامی، تحقق عدالت اجتماعی است، گفت: خدمت به مردم از برجسته‌ترین اقداماتی است که عدالت اجتماعی را محقق خواهد ساخت.‌

 

قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه شاخصه درستی سیاست‌ها در نظام اسلامی چه در کوتاه مدت و چه بلند مدت، خدمت به مردم است، اظهار کرد: کمیته امداد یکی از مهمترین ارکان خدمت رسانی به مردم است.

 

وی با بیان اینکه این نهاد بنا بر حسب وظیفه ذاتی خود شناسایی محرومان را یک راهبرد قرار داده است، گفت: ارائه راهکارها برای اشاعه کمک به مردم نیازمندان از جمله مهمترین رویکردهای کمیته امداد محسوب می‌شود.

 

خاکساربا اشاره به اینکه  کمیته امداد با طرح‌های خود زمینه را برای خدمت به محرومان توسط همه مردم فراهم می‌سازد، اظهار داشت: شرط تحقق مأموریت اصلی نظام به عنوان ایجاد عدالت اجتماعی، حمایت کامل از کمیته امداد و مساعدت به این نهاد است.‌

 

قائم‌مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افزود: توفیق و موفقیت برای هیچ مدیری اتفاق نمی‌افتد؛ چراکه موفقیت با حمایت مسئولان و تلاش و مساعدت همکاران آن مجموعه اتفاق می‌افتد.

 

در این مراسم از خدمات مسعودیان راد مدیرکل سابق کمیته امداد استان سمنان تقدیر و به جای وی بحیرایی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1105666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha