ساخت نمازخانه در منطقه گردشگری قرمرض نکا از وضعیت مطلوبی برخوردار است

رازجویان از منطقه گردشگری و سلامت قرمرض نکا بازدید کرد و در جریان ساخت و سازها و فعالیت های عمرانی قرار گرفت و گفت: ساخت نمازخانه در منطقه گردشگری قرمرض نکا از وضعیت مطلوبی برخوردار است که بیانگر اهتمام مسئولان در این بخش است.

« مهدی رازجویان» امروز یکشنبه(25 مهر) در حاشیه بازدید از منطقه گردشگری قرمرض نکا، پل و سد لاستیکی که به همت شهرداری نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: گردشگری ظرفیتی مهم برای اشتغال و توسعه اقتصادی است و در همین راستا ساخت و سازهای مختلفی در پارک و منطقه جنگلی قرمرض نکا اجرایی شده است و در بازدید از فعالیت های مختلف نمازخانه این منطقه هم مورد بازدید قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران افزود: خوشبختانه فضایی مناسب برای نماز و عبادت گردشگران در نظر گرفته شده است و مکانی مناسب با فضایی در شان برای اقامه نماز و عبادت در نظر گرفته شده است که بیانگر اهتمام مسئولان در این بخش و توجه شهرداری نکا به مسائل ارزشی و فرهنگی و اعتقادی در کنار بخش های مختلف عمرانی است.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز در نکا در شرق مازندران از منطقه گردشگری قرمرض نکا، پل و سد لاستیکی بازدید شد که از قابلیت های فراوان در بخش گردشگری و جدب گردشگر برخوردار بودند و با نهایی شدن این پروژه ها می توان به توسعه توریست شهری در نکا امیدوار بود.

رازجویان گفت: چشمه آب معدنی قرمرض از مشهورترین جاذبه های گردشگری شهرستان نکا و دارای خواص درمانی است که به همت شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر نکا در حال ساخت و ساز است و با اتمام این پروژه می توان به توسعه در بخش های مختلف امید داشت.

 

وی یادآور شد: ، پل و سد لاستیکی نکا هم از دیگر جاذبه های در دست ساخت شهرداری نکاست که این پروژه ها هم در توسعه شهری اثرگذار است و در مجموع با شتاب بخشی در اتمام پروژه‌های عمران شهری نکا می توان شاهد رونق بیشتری در این شهر بود.

کد خبر 1105711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha