استفاده از نيروهاي جوان سبب مزتفع شدن گره‌ها و مشكلات بزرگ می شود

حجت الاسلام موسوی زمانی ،گفت: ستفاده از نيروهاي جوان سبب مي‌شود گره‌ها و مشكلات بزرگ، مرتفع شده و حركت رو به جلويي داشته باشيم.

حجت‌الاسلام روح الله موسوی زمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  با تبیین بیانیه گام دوم که دغدغه رهبری حکیم است، گفت : این بیانیه در حقیقت راهبرد جوانان در نیمه دوم انقلاب اسلامی ایران بوده که باید مورد توجه حوزه انقلابی قرار گیرد.

 

امام جمعه اسلام آباد غرب  افزود: مسئولان به توانایی جوانان که سرمایه کشورند اعتماد داشته باشند؛ چراکه دشمن در صدد ناامید کردن ملت انقلابی بوده و هرگز دلسوز ما نیست.

 

وی تصریح کرد: مطالعه و فهم بهتر طلاب از دغدغه های رهبری حکیم و فرزانه، در بیانیه گام دوم جهت آشنایی بهتر از دستاوردهای درخشان انقلاب اسلامی و راهبردهای آینده لازم است.

 

حجت الاسلام موسوی  با بیان اینکه تكيه بر نيروي جوان و متخصص داخلي، یکی از ويژگي های بيانيه گام دوم انقلاب است تصریح کرد: در بخش‌هايي از اين بيانيه با تاكيد بر اين ظرفيت بي‌نظير و افراد نخبه و تحصيل‌كرده‌هايي كه آماده خدمت هستند اصرار كرده‌اند كه كارها بايد به جوانان سپرده شود.
 

امام جمعه اسلام آباد غرب اظهار کرد: غفلت ها از مبانی اصیل نظام اسلامی و راهبرد امامین انقلاب موجب شد، فرهنگ ما دستخوش تغییرات گردد و سبک زندگی برخی از از خواص، گاها به سمت و سوی زندگی اشرافی و تجملاتی روی آورد که برای جامعه خسارت بار بود.

 

کد خبر 1105768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha