راه اندازی سامانه‌ پاسخگویی به پرسش‌های حقوقی مؤسسات قرآنی

سامانه‌ پاسخگویی به پرسش‌های حقوقی مؤسسات قرآنی از سوی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، مشورت با یک مشاور حقوقی به منظور جلوگیری از ضررهای احتمالی در اختلافات و دعاوی حقوقی امری ضروری است. مشاور حقوقی به دلیل دانش و آگاهی بالای خود نسبت به قوانین، اصول و خدمات حقوقی به افراد در زمینه‌های حقوقی مختلف برای حل اختلافات و دعاوی مشاوره می‌دهد.

 

با توجه به بروز برخی مشکلات و مسائل حقوقی در ماه های اخیر برای تعدادی از موسسات قرآنی و پیگیری این موضوعات توسط مشاور حقوقی اتحادیه کشوری، رسیدگی به مشکلات حقوقی موسسات قرآنی در دستور کار اتحادیه قرار گرفت.

بر همین اساس و در پی مصوبه جلسه اخیر هیئت مدیره اتحادیه، درخصوص دفاع و صیانت از ساحت مقدس قرآن کریم و نیز حمایت از مدیران  و موسسات قرآنی که ممکن است با مشکلات حقوقی و قضایی مواجه شوند، سامانه ای تحت عنوان «پاسخگویی به پرسش های حقوقی موسسات قرآنی» راه اندازی شد.

 مدیران و مؤسسات قرآنی می توانند، از این پس در صورت موجهه با مسائل و مشکلات حقوقی، نسبت به دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره واتساپ ۰۹۳۸۵۰۰۴۲۶۸ اقدام نمایند.

اتحادیه کشوری نیز با توجه به رسالت خود در رسیدگی به مسائل و مشکلات مؤسسات قرآنی نسبت به پاسخگویی به این موارد توسط مشاور حقوقی و معاضدت قضایی اتحادیه کشوری، دکتر رسول فلاح زرگران، در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

مشاور قرآنی معاونت فرهنگی قره قضائیه، مدیر قرآن، عترت و نماز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، عضو کمیته نظارت و ارزشیابی ستاد عالی مسابقات قرآن، مشاور امور حقوقی و معاضدت قضایی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت کشور، خادم قرآن برگزیده در سال ۱۴۰۰، دکتری حقوق و دارای سابقه در مباحث حقوقی سطح کلان، حقوق دان و وکیل پایه یک دادگستری، مدرس دانشگاه در حوزه های حقوقی از جمله سوابق دکتر زرگران می باشد.

 

 

کد خبر 1105805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha