اختلاف افکنی مانع خدمت به مردم می شود/ تسهیل شرایط برای معلولان و سالمندان

قربانی با اشاره به هدف وحدت گفت: اختلاف افکنی و تفرقه بین رده های مختلف مسئولان مانع خدمت به مردم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، ابوالفضل قربانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سالروز ولادت حضرت رسول(ص) و هفته وحدت اظهارداشت: وحدت بین مسلمانان موضوع مورد تاکید دین و سفارشات ائمه معصومین(ع) است و رهبران انقلاب اسلامی نیز بر همین اصل تاکید کرده اند.

 

نایب رئیس شورای شهر اصفهان افزود: توسعه و پیشرفت در جوامع مختلف بر اساس وحدت و انسجام درونی رقم خورده و هیچ گاه تفرقه و شکاف عامل موفقیت نبوده است که باید اعضای شورای اسلامی شهر نسبت به آن توجه داشته باشند.

 

وی ادامه داد: برخی به دنبال ایجاد فاصله بین اعضای شورای شهر با همدیگر هستند و یا آنان را لیستی و جناحی کرده اند که هیچ کدام از این کارها به نفع مردم نبوده و بین نمایندگان مردم در پارلمان محلی تفرقه وجود ندارد.

 

قربانی با بیان اینکه اختلاف نظر در خصوص یک موضوع نباید فرصت سازی برای جریان های سیاسی و تفرقه افکن باشد، خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر با آگاهی و دانش خود مانع از بستر سازی برای اختلاف اکنی برخی از افراد بشوند.

 

وی وحدت بین اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، نمایندگان مجلس، استاندار و امام جمعه برای حل مشکلات را ضروری خواند و گفت: اختلاف افکنی و تفرقه بین رده های مختلف مسئولان مانع خدمت به مردم می شود.

 

قربانی یادآورشد: تفرقه و اختلافات سلیقه ای و ناشی از دشمنی دیگران باعث موجب بروز مشکل و گرفتاری در مسائل حاشیه ای می شود و مردم از نمایندگان خود رفع مشکلات و نارسایی ها را انتظار دارند و نه گرفتاری در حواشی که سبب عقب ماندگی شهر می شود.

 

 * تسهیل شرایط برای معلولان و سالمندان

 

وی با اشاره به روز عصای سفید نیز گفت: گروه های مختلف معلول و سالمند جامعه همانند دیگر شهروندان باید از خدمات شهری بهره ببرند و نباید معلولیت آنان مانع از روند خدمت رسانی بشود.

 

عضو شورای شهر اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری شرایط را برای تردد و استفاده از خدمات برای گروه های آسیب پذیر جامعه تسهیل کند، یادآورشد: این گروه از مردم نیز حق و حقوقی دارند که باید به آن برسند.

کد خبر 1105809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha