مشارکت مردم در پیشگیری از آسیب های اجتماعی موجب تحول قضایی می شود

حجت الاسلام موسوی گفت: افزایش نقش آفرینی آحاد مردم در پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی موجب تحول و تعالی قضایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (یکشنبه 25 مهر) در نشست تخصصی هم اندیشی با تاثیرگذاران و فعالان اجتماعی و نماینده برخی سازمان های مردم نهاد اجتماعی گفت: افزایش نقش آفرینی آحاد مردم در پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی موجب تحول و تعالی قضایی می شود.

رئیس کل دادگستری استان فارس ادامه داد: استفاده از ظرفیت های مردمی، فعال سازی و آموزش سمن ها در پیشگیری از وقوع جرم امر ضروری است.

وی اضافه کرد: مشارکت مناسب تمامی دستگاه های دولتی و غیردولتی در اجرای طرح های پیشگیری از وقوع جرم و درک مشترک از اهمیت موضوع نتایج مطلوبی در جامعه خواهد داشت.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: ورود هدفمند علمی و برنامه ریزی شده به حوزه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی، زمینه ساز کاهش تشکیل پرونده و ورود پرونده به مراجع قضایی است.

وی تاکید کرد: تحولات اجتماعی عمدتا از دل مردم بیرون می آید و از دیدگاه نمایندگان سمن های شرکت کننده و یاوران شوراها از محلات مختلف شیراز برای کاهش آسیب های باید استفاده کنیم.

 

کد خبر 1105813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha