نیروی انتظامی در دوران شیوع کرونا نقش حساسی را در تامین امنیت جامعه ایفا کرد

حجت‌الاسلام روحانی با تاکید بر اینکه مردم نسبت به نیروی انتظامی قدرشناس هستند گفت: نیروی انتظامی در دوران شیوع کرونا نقش حساسی را در تامین امنیت جامعه ایفا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز (یکشنبه، 25 مهر) در دیدار با سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی استان گیلان که به همراه جمعی از معاونین نیروی انتظامی استان در شهرستان رودسر انجام شد افزود: شمار بالای شهدای ناجا از ایثار و فداکاری این مجموعه خدوم انقلاب حکایت دارد.

 

امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه پیام امسال مقام معظم رهبری به نیروی انتظامی نسبت به سال گذشته یک تفاوت داشته است اضافه کرد: مقام معظم رهبری درست همانند امام خمینی(ره) اهل تعارف با هیچ کسی نیست و آنچه که بر قلم و بر زبان جاری می‌فرمایند برگرفته از اعتقاداتشان است که باید مورد توجه ما قرار گیرد.

وی فرمایش مقام معظم رهبری خطاب به ناجا مبنی بر اینکه نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت جمهوری اسلامی است تصریح کرد: این تعبیر زیبای مقام معظم رهبری از این حکایت دارد که در کنار نیروهای مسلح، ادوات و تجهیزات نظامی و دفاعی، مردم نیز از جمله ستون‌های امنیت کشور محسوب می‌شوند.

روحانی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری از نوع عملکرد و کارنامه نیروی انتظامی در سال‌های اخیر رضایت دارند ادامه داد: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور همه شاهد بودیم که در کنار کادر پزشکی، پرستاری و مدافعان سلامت، نیروی انتظامی نقشی بسیار تعیین کننده و حساسی را در تامین امنیت ایفا کرد.

امام جمعه شهرستان رودسر این تعبیر رهبر معظم انقلاب را که در مدت اخیر ناجا کمک خوبی به ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا هم در بحث تامین امنیت جامعه و هم در بخش پزشکی انجام داده است را هم متذکر شد و عنوان کرد: ارتقاء سطح خدمت‌گذاری و انجام وظیفه از جمله تکالیف مهمی است که بر دوش نیروی انتظامی نهاده شده است. 

وی با تاکید بر اینکه مردم نسبت به نیروی انتظامی قدرشناس هستند و باید این امر هر چه بیشتر تقویت شود خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره در فرمایشات خودشان خطاب به نیروهای مسلح واژه ارتقاء را به کار می‌برند که نشان‌دهنده جایگاه و اهمیت ویژه این موضوع در نزد ایشان است.


پایان پیام/

کد خبر 1105822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha